“Skar vi gå på Grønt And Basar?”

 

Frodithen har store planer for Bergensturen vår.

Den store planen bak sløret.

 

Det er liksom ikke måte på kreative påfunn.

 

I den anledning trengte hun å kjøpe inn noe.

 

Mens vi ruslet rundt og lette etter en bestemt type butikk,

fikk jeg øye på noe jeg syntes virket “lovende”:

 

“Kanskje vi skar gå bort på der det står “Grønt and Basar”?

 

Frodithen: (Lattermildt)

“Kari, hvor lenge har du bodd i Oslo, a’?”

(Jeg har bodd her i nesten tre år,

men jeg vet langt fra alltid hvor i byen jeg befinner meg likevel!)

 

Da vi kom litt nærmere, så jeg hva det egentlig sto:

“Grønland Basar”… 😉

 

Frodithen på vei inn hovedinngangen…

 

Vi fant ikke det hun trengte der inne,

men rett etter at vi gikk ut igjen dukket

“Eldorado for kreative kvinner”– butikken opp!

 

Nå er det meste snart i boks, og det er bare å glede seg til tur!

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg