Skal det være litt selleri-saft?

 

Jeg fant oppskrift på sellerisaft på nettet.

Det er ikke veldig avansert å lage det.

Det finnes kjøkkenmaskiner som egner seg til å presse grønnsaksaft.

Sånn maskin har ikke jeg.

Derfor kuttet jeg sellerien i biter,

tilsatte litt vann og moste den med stavmikseren.

Deretter silte jeg blandinga.

 

Det var ganske godt!

 

Visstnok skal det være bra om man har for lite magesyre.

Det tror jeg er tilfelle for mitt vedkommende.

 

I går fikk jeg min andre dose  med koronavaksine.

Formen har vært nokså laber i dag.

Tungt hode og verk i kroppen.

 

Jeg regner med at det blir bedre til i morgen.

Det har i alle fall vært en fin dag for å sitte på balkongen!

 

 

4 kommentarer
      1. Takk! Ja, det verste var over i løpet av et døgn! Godt å være (foreløpig) ferdig. Kanskje må det “påfyll” til etter hvert, men nå er det en stund til det blir min tur igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg