Sjokoladefryd!

 

Sjokolade er jo som regel ganske frydefullt…

 

Mitt første møte med sjokolade var nok vanlig mjølkesjokolade og kvikk-lunsj.

Ei stripe kvikklunsj var noe av “lokkematen” under barndommens laaaaaange skiturer.
I alle fall syntes jeg at vi gikk unødig langt mange ganger.

 

Jeg er en av dem som gjerne støtter “Stuttreist mat”.

Lenge før koronaen gjorde sitt inntog, var jeg opptatt av å kjøpe norskprodusert mat – ikke minst fordi jeg vet at Norge har strengere retningslinjer i matproduksjonen enn mange andre land. Ett eksempel på dette er bruk av antibiotika.

 

Tilbake til sjokoladen:

Jeg bestilte mat på “Kolonial.no” i går.

Helgas utskeielse ble denne:

 

Sjokoladefryd!

 

“Jentene på Tunet” har sans for estetikk.

Jeg har aldri sett ei så fint pyntet sjokoladeplate før!

 

Godt smakte det også…

 

Jeg spiste like godt opp halve plata, når jeg først var i sjokolade-siget, liksom…

“Storfint Søndagsgodt”, kan man vel kalle det!

 

Nå var det nok ikke dette bare den peneste sjokoladeplata jeg har kjøpt.

Det var nok den dyreste også!

Derfor blir ikke dette en ukentlig utskeielse.

 

Men…

…en gang i blant, når jeg har lyst på noe ekstra godt…

…så kan det nok hende at det blir en frydefull sjokoladeopplevelse igjen! 😉

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg