Shopping?

 

Kanskje er det bare kleshandel som kommer inn under uttrykket “shopping”?

Men…

…jeg har i alle fall handlet i et par butikker i dag.

 

Da jeg kjøpte dåpsgaver for et par uker siden,

fikk jeg et innpakningstips som jeg syntes var veldig bra!

 

Gråpapir, ballonger og en fin hyssing.

Enkelt og stilig!

 

Derfor stakk jeg innom hos Søstrene Grene i dag

og kjøpte ballonger og tekstilbånd

for å ha til neste gang jeg skal pakke inn ei gave.

 

 

En blomsterprydet linjal ble det også!

Jeg hadde faktisk ingen linjal fra før;

bare målebånd og tommestokk.

Det er upraktisk om man skal lage rette linjer på et ark!

 

Det ble mer “shopping” også…

 

Jeg har lenge vært på utkikk etter ei termosflaske.

Selvfølgelig hadde jeg lyst på ei med fine farger.

Gjerne med blomstermotiv også…

Eventuelt ei med Mummi-dekor.

 

Det er bare det at normalpris på disse er 399 kr.

Det synes jeg er mye for ei termosflaske.

 

Noen ganger har man imidlertid flaks!

 

På min termosflaske-jakt

fant jeg nemlig “Le Creuset”-flasker til halv pris.

(160,- for den jeg har kjøpt)

De var verken spesielt fargerike eller blomstrende, 

men jeg syntes de var fine lell!

 

En viss standardheving må det vel kunne kalles,

når farrisflaska (som jevnlig har blitt fylt opp med vann fra springen)

blir byttet ut med et termosflaske-eksemplar av typen “Le Creuset”.

 

Nå er det slutt på å drikke “fislunkent” vann når jeg trasker rundt i byen.

 

Jeg er godt fornøyd med dagens “shopping”!

 

(Innlegget er ikke sponset.)

 

 

5 kommentarer
    1. Shopping er all slags handling syns nå jeg! Lurt innpakningstips… jeg er ikke så flink til sånt – bør virkelig bli bedre! Fin flaske – perfekt! 🙂 og Mummi er aaaaaltfor dyrt, dessverre…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg