Sexy Look og Tungespiss og Sånn…?

 

Det er ikke bare, bare å skulle være “Forførende & Sensuell” på kommando…

…noe denne “fotoshooten” fra oppholdet i Danmark er et ganske så tydelig bevis på…

 

Bildene ble tatt i forbindelse med at vi hadde en kveld der vi ville vise en side ved oss som vi ønsket få mer fram.

Vi byttelånte kjoler og hadde en herlig “Kle seg ut & Fake it till you Make it” -aften.

 

Jeg ønsker ikke primært å fremstå som så veldig “Sexy”.

Jeg er 56 år, og har vel aldri følt meg særlig “sexbombete”!

Det er mer lekenheten, og den rebelske siden i meg, jeg vil ha fram…(i motsetning til den strenge, nevrotiske og biske siden min).

 

Jeg tuller ikke på noen av bildene…

 

Jeg prøvde virkelig å følge instruksjonene så godt jeg kunne!!!

 

Tungespiss er tingen…men det er kanskje ikke om å gjøre å nå helt opp til nesetippen…

 

Forførerisk blikk og sensuell tungeføring…

(Lærte på kurset at det var viktig å slippe ut magen…så det greier jeg i alle fall!)

 

Om je blunker litt attåt…

…så blir det fell bra, ve…?

 

Jeg trenger kanskje ikke å si at jeg lo så jeg nesten tisset på meg da jeg så gjennom disse bildene…?

 

Det kommer seg…

 

 

Karidansen er i alle fall veldig glad i å bevege seg til musikk og rytmer!

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg