Savner du å gi/få en klem?

 

Nå har jeg begynt å “lempe litt” på den berømmelige en-metersregelen.

I alle fall overfor de få jeg omgås.

Ellers er jeg fortsatt så “streng” jeg får til når jeg er ute i byen!

 

“Nå får du nok snart en avskjedsklem igjen!”

Frodithen smilte lurt da vi skilte lag etter dagens kombinerte trim – og fotoshoot-tur!

 

“Da må vi avtala først…

…så det itte kjæm som et sjokk på no’n tå øss!”

 

Faktisk har jeg knapt nok tatt i et annet menneske siden begynnelsen av mars.

Så…

…jeg må nok ha en “gradvis tilvenning”…

…eller kanskje jeg heller bør si “tilnærming”?

 

Jeg er ingen typisk “klemmer”.

I alle fall ikke i den forstand at jeg har for vane å ta initiativ til å klemme folk jeg ikke kjenner veldig godt.

De eneste gangene jeg kan være litt “klengete”, er når jeg har kjæreste.

Ellers er jeg nok relativt tilbakeholden med kos og nærhet.

 

I disse månedene har det jo vært en fordel å være av typen:

“Lite klemmete av seg”.

Jeg har snakket med folk som har gitt uttrykk for at de synes det har vært helt j…. med disse restriksjonene rundt fysisk kontakt.

Nå løsnes det gradvis opp igjen, men det blir nok lenge til vi hilser på hverandre med håndtrykk eller klem.

Kanskje går det noen år; ellers kanskje kommer vi ikke tilbake til “klemme-trenden” på lange tider?

 

Jeg kommer ikke til å savne “Hilse-klemmene”…

…og i hvert fall ikke håndhilsingen…

Men…

…det skal bli koselig å kunne gi en liten klem til dem jeg bryr meg om og er glad i.

 

Forsatt på avstand…sånn stort sett…

Dette skjørtet har jeg hatt i noen år, men jeg har ikke brukt det så ofte.

 

Jeg hadde med ett ekstra antrekk i sekken…

Denne har jeg vist før. Jumpsuit fra Desigual. Jeg liker den veldig godt!!

 

Frodithen som “Den Lille Akerselv-Frua”…

 

Ja, jeg har vist noen slike varianter før…

…men jeg synes Frodithen er så fin i denne posituren…

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Flotte jenter på tur langs Akerselva 😀 Der må jeg ha meg en tur når vi tar sjansen på å reise sørover igjen 😀 Ennå er vi veldig tilbakeholden her. Men vi skal ha tre uker i Lofoten, og begge våre med familier kommer også og blir noen dager. Er spent på hvordan det blir… 🙂 Ha en flott pinsedag i storbyen 🙂

    2. Fine dere! Og ja – jeg savner å klemme….. selvom jeg har klemma prinsessa og gemalen, samt lille Sofie på 5 som jeg er bonus til…… ellers – not! Klem til deg nå iallfall <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg