Sandaler savnet!

 

For noen uker siden kjøpte jeg nye sandaler på nettet.

(Ekte skinn og 40% avslag!)

Passe gjorde de jammen også, så jeg var skikkelig fornøyd!

 

I dag tenkte jeg å ta dem på meg da jeg skulle gå en tur.

 

Men…sandalene var søkk borte!!

Jeg lette på alle tenkelige steder, uten hell.

Litt småpanikk fikk jeg, for det begynte å ane meg

at sandalene befant seg et sted i Oslo sentrum.

 

Men…

HVOR!?

 

Da Frodithen og jeg hadde fotoshoot i går,

var sandalene med i sekken.

Det er jo kjekt å ha flere par sko å variere med

når man skal være modell!

 

Hadde a’ Kari Svimeslåtten prestert

å sette igjen sandalene på Operataket?

 

Akkurat det slo jeg temmelig raskt fra meg,

for vi samlet klær og sko rett ved der vi tok bilder.

Det som var mest sannsynlig

var derfor at sandalene befant seg på Kaffebrenneriet ved Rådhuset.

 

Akkurat dette Kaffebrenneriet er nokså nyetablert.

Derfor fant jeg det ikke

da jeg gikk på Google Maps for å søke opp adressen.

I og med at jeg ikke hadde den,

kunne jeg heller ikke finne telefonnummeret på 1881.

 

Nå var bare en ting å gjøre:

Ta på seg joggeskoene og gå ned til sentrum.

(Trikk og buss tar jeg fortsatt ikke i rushtida!)

 

Lykkelig og lettet ble jeg

da dama bak disken på Kaffebrenneriet

kunne bekrefte at sandalene befant seg på bakrommet!

 

Nå er sandalene vel i hus,

og skrittelleren viser 20.000 tilbakelagte skritt i dag.

Jeg hadde nemlig allerede gått en tur

før jeg oppdaget at sandalene var borte!

 

Væl hemmatt!

 

 

 

3 kommentarer
    1. godt sandalene kom til rette ,kjenner til den følelsen har vært der jeg også ,men jeg har oppdaget det før jeg har forlatt sentrum ,best å sjekke en ekstra omgang når en legger fra seg noe,fine var sandalene da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg