Saltkråkan-følelsen…

 

…har absolutt vært tilstedeværende de siste dagene…

 

 

Sitte foran i baugen er stas når det er en ekstremt varm sommerdag…

Utsikten er det heller ikke noe å si på…

 

Dette bildet har jeg fått av kusinen…

 

Her er “baktroppen” også med.

 

Herlig!

 

 

Utsikt fra plassen foran gjestehytta, der jeg tilbragte nettene…

 

“Gjestehytte i solnedgang”!

 

 

Jeg har bare vært på korte turer i sommer.

Jeg har verken reist så langt, eller vært så lenge borte.

Flere små ferieturer kan være vel så koselig som en eller to lange ferier!

 

Nå er jeg hjemme igjen etter to trivelige dager i Drøbak!

Jeg kom meg akkurat inn døra før det ble lyn, torden og øsende regnvær!

 

 

Om noen dager må jeg begynne å pakke…

…for snart er det tid for flytting…

 

Jeg gleder meg faktisk til det også!

 

Nei, ikke til selve flyttesjauen…

…men til å “installere meg” på det nye stedet!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg