“Så flotte dere er!”

 

Det var det hun sa, den unga jenta som kom gående mot oss,

(Frodithen og meg) da vi var på hjemvei i går.

 

Sånt varmer…

Tenk, så koselig at ei vilt fremmed jente

plutselig bare sier noe slikt til et par godt voksne damer!

 

Jeg møter ofte folk som jeg synes ser flotte ut på ulike vis.

Det kan være klærne, fargene, holdningen, smilet, eller den totale utstrålinga!

Imidlertid har det knapt skjedd at jeg har kommentert det.

Jeg er jo litt redd for at de skal oppleve meg som påtrengende.

 

Men…noen ganger er det lov å være litt spontan, og si akkurat det en tenker.

I alle fall så lenge det er noe hyggelig.

Så får mottageren velge hvordan h*n vi ta i mot!

 

Det var veldig fint lys i klosterruinene i går.

Vi ble glade og fornøyde over bildene begge to!

 

Frodithen hadde sin fantastisk flotte, nye kjole,

og jeg hadde min “gamle” buksedress fra Desigual.

Akkurat den er jeg veldig glad i. 

Både stoff, snitt og farger er “helt meg”!

 

 

Da jeg var lita, drømte jeg om å bli ballettdanser(inne).

(Som det het før alle yrkestitler skulle være kjønnsnøytrale.)

 

 

Flotte Frodith i den nye kjolen!

 

Det var faktisk en fyr som spurte

om å få ta bilde av Frodithen da vi gikk hjemover.

 

Han syntes hun så fantastisk ut

med det flammende, røde håret og den elegante kjolen!

 

7 kommentarer
    1. Ja, det var litt av en boost for selvtilliten i går altså 🙂 Jeg kommer på da at jeg må være mye flinkere selv også å si til folk når de ser flotte ut. Jeg HAR blitt flinkere, ikke bare med utseende-saker, men når folk GJØR fine ting også. Jeg har gjort mer av sånt siste året. Men det er mye mer man kan gjøre i forhold til sånt, i forhold til fremmede også. For jammen er det koselig når noen fremmede sier sånt også 🙂 En super dag ved ruinene i går 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg