Rosablogger for en dag. (Siste fargeutfordring fra Frodith).

 

Jeg har byttet litt på rekkefølgen i fargene når det gjelder fargeutfordringa til Frodith.

….men er’e så nøye?

 

Her var jeg både ung og litt rosakledd!

Bildet er tatt i 1988, da jeg var 25 år gammel.

 

Det var vel ikke så mye som minnet om “Typisk Rosablogger” her heller…

 

Fenomenet som kalles “Blogging” var ennå ikke oppfunnet.

 

Jeg hadde ikke mobil før ca 10 år senere…

(Hva gjorde vi egentlig den gangen?)

 

Sminke brukte jeg stort sett bare til fest.

Jeg likte ledige, behagelige klær, og gode sko!

(“Casual” sier man vel i dag, hvis man vil være litt moderne og “liksom avslappet og ledig”), men jeg var vel egentlig ikke det heller.

Noen moteløve var jeg definitivt ikke!!

“Ecco fotformsko” var favoritten når det gjaldt fottøy!!

 

I dag bruker jeg nok mer ettersittende bukser, for nå er det nemlig noe som heter “stretch”!

Litt hæler på skoa kan jeg også ha i blant, men som regel går jeg i mokasiner, flate sandaler eller joggesko!

 

Jeg bruker litt sminke til daglig, men legger aldri en “maske”.

Sminkinga må være unnagjort på tre minutter…

…noen annet har jeg ikke tålmodighet til.

 

I sommer kjøpte jeg jo to “jumpsuits”.

 

Den ene er rosa!

“Råsablågger”!

 

Denne jumpsuiten + tørkleet er vel de mest rosa “plaggene” som finnes i mitt klesskap!

Et par billige “skræppesandaler” (som bare er sånn passe gode å gå i), kjøpte jeg på postordre for et par år siden!

 

Dette er det siste innlegget i fargeutfordring – serien!

Det har vært moro å delta!

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg