Rollebytte!

 

Vanligvis er det Frodithen som er “Kjoledamen” av oss to.

Hun går jo i kjole nesten hver fredag – og ofte ellers også.

Jeg bruker ganske ofte kjole, men det er sjelden at jeg bruker det på jobben. Det er mest praktisk med bukser (eller litt sporty, ledige klær) i den jobben jeg har.

 

Da Frodithen og jeg møttes i dag, hadde jeg på meg min nyeste kjole.

Den tilfredsstiller mine “krav”:

Fin farge, og “snasent” snitt.

Mjuk og ledig!

Dessuten kan den pakkes ned i en bag uten å bli veldig skrukkete.

De skrukkene som blir, forsvinner etter at jeg har hatt den på ei stund.

 

Dessuten var den ikke så verst dyr heller. (Mellom 300 og 400 kr.)

 

“Sving litt på kjolen, uten å svinge på hodet, Kari!”

 

Joda, jeg prøvde så godt jeg kunne…

 

 

“Stillbilde”… 😉

 

Frodithen stilte i tøffe jeans i dag!

 

Flotte høstfarger som “passer” til klærne mine…

(Eller kanskje det var motsatt…?)

 

Vi tok en tur på kaffebrenneriet i dag…

 

Det var god plass mellom bordene, og heller ikke så mange gjester.

Da tør til og med Forsiktige Fruentimmere (som er over gjennomsnittet nøye med å følge smittevernreglene) å gå inn!

 

Ikke bare hadde Frodithen tøffe jeans; hun hadde jammen tatt på seg spanderbuksene også!

Jeg ble nemlig påspandert både kaffe og chia-pudding i dag!

 

Frodithen har forresten ofte på seg “spanderbukser”.

Hun er raus, real og romslig.

Da mener jeg både i direkte og i overført betydning!

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg er ganske sikker på at det var fargene i naturen som tilpasset seg deg og ditt flotte antrekk ♥ Nyyyyydelig kjole…smelt ♥
      Dere er så flotte begge to bydamene…kjekt å se. Og ja, sånn som det er nå i Oslo, kan man ikke være for forsiktig.
      Jeg hadde en ung dame bosatt i Oslo på besøk her hos meg i dag. Og jeg holdt selv god avstand 🙂

      1. Tusen takk! <3 Ja, det var nok helst naturen som ville tilpasse seg…;)

        Jeg skjønner at folk er litt ekstra skeptiske til oss som bor i Oslo nå. Men…så er vi jo ganske ulike vi som bor her i hovedstaden også. Jeg vil påstå at jeg er av de "Minst farlige". Jeg er vel nesten så forsiktig man kan være, samtidig som jeg ikke vil mure meg inne så lenge jeg ikke MÅ det. Akkurat nå vil jeg uansett ikke sette meg på tog eller fly, både for å unngå smitte og for å unngå å eventuelt dra den med meg til noen andre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg