“Plastre” opp Puppene?

 

Jeg var ikke klar over at det gikk an å få kjøpt “puppeteip”.

 

Det var først da jeg leste et innlegg som dattera mi hadde delt på FB

at jeg oppdaget det.

 

Sånn skal det tydeligvis gjøres…

 

Jeg kjøpte faktisk “tre-for-to” strømpebukser

fra den samme nettbutikken i dag…

 

Tenk, så ergerlig at jeg ikke hadde fått med meg…

…at jeg også kunne ha kjøpt:

“Kvikk-fix for kløft og løft” i samma (puppeheng)slengen!

 

I innlegget påpekte dattera at hun syntes det var godt å se

at de virkelig viktige tingene nå blir prioritert:

“Glem likelønn! Vi har teip!” (Skrev hun).

 

I sakens anledning hadde hun også forfattet

en aldri så liten limerick-lignende tekst:

 

(Jeg har bedt om tillatelse til å gjengi åndsverket…

…og fått det!)

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg