På Latter!

 

Nei, jeg har ikke “Stått” på Latter.

Jeg har bare vært på show der for aller første gang!

Nærmere bestemt på Jon Niklas Rønnings forestilling:

 

“Jeg reiser alene!”

 

Og jeg gikk alene …

..på showet!

 

Jeg er glad  for at jeg ikke gjør noe av å gå alene på sånne “Kulturelle begivenheter”!

Hadde jeg vært “Avhengig” av å gå i følge med noen, så hadde det ikke blitt ofte!

Jeg får som regel fine plasser også, sjøl om jeg har en tendens til å bestille billett i siste liten.

Det er nesten alltid noen enkeltseter som er ledige.

 

Han er dyktig, Jon Niklas…

 

…kjent for blant annet Ole Paus parodier.

 

Han er langt fra det jeg forbinder med en “typisk standup-komiker”.

Han er en ordkunstner – en mester til å rime!

 

Finurlig…

…og underfundig!

 

Han kan kunsten å gjøre narr…

….på en litt…

…elegant måte!

Om det går an å si det slik…

 

Jeg opplever ham verken som plump eller ufin!

 

Her er det snert og humor…

…og han har veldig snille øyne!

 

Helt mot slutten av showet deler han noe litt privat…

…om papparollen…

 

Vart…og ganske så rørende!

 

Han spiller på mange strenger, både i direkte og overført betydning!

Han har med seg et lite knippe av dyktige musikere på scenen!

Her er det timing av ypperste klasse!

 

Det er ikke lov å fotografere under forestillinger på Latter.

Så…

…det får bare bli ENDA en selfie av undertegnede utenfor lokalet – etter showet!

 

 

 

 

I morgen formiddag skal jeg være sammen med en person som jeg setter veldig pris på!

 

I morgen kveld…

…skal jeg jammen på Latter igjen!

 

Da skal jeg se forestillingen “Kultur” med Pernille Sørensen.

 

Jeg slår virkelig ut håret i helga!

 

 

10 kommentarer
    1. Flinke du som gjør sånne ting alene 🙂 Utrolig bra 😀 Men nå har klokka passert midnatt og da har du bursdag 😀 Hipp huurraaa og gratulerer hjerteligst med dagen 😀 Bursdagsklæm 😀

    2. Så moro p gå på Latter. Nei, man kan fint gå alene på ting 🙂 Men nå er det til for å gratulere her også <3 Gratulerer med dagen 🙂 Gleder meg til dagen i dag 🙂 Bursdagsklemmer <3

    3. Jeg er vel litt langt unna de spennende scenene du beskriver – både i alder ogt distanse, men mye av det du skriver om følger jeg med glede med på. Du beskriver ting og – ikke minst – opplevelser på kornet og på en direkte og ærlig måte. Jeg setter stor pris på å følge deg.
      Så vil jeg ønske deg lykke til med dagen din og livet i tigerstaden.

    4. Det var da veldig så kulturell du var! 🙂 Skjer jo ikke akkurat så skrekkelig mye sånt i vår by, spesielt ikke på denne årstia. Men om sommeren er det en del konserter og sånn. Kos deg i kveld også, og gratulerer så mye med dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg