Øve…lete…prøve…

 

Etter X antall forsøk,  og et par raseriutbrudd…

…har jeg omsider fått til å bytte header…

Den headeren jeg hadde på “Gamlebloggen” kom faktisk helskinnet gjennom flyttesjauen, men jeg ville bare prøve om jeg fikk det til!

 

Det kan hende det kommer mye rart fra denne kanten ei stund framover…

…mens det går seg til!

(Akkurat DET er vel kanskje ikke noe nytt?)

 

Jeg har utvekslet noen meldinger med Frodith i dag.

Blant annet skrev jeg at jeg ikke skulle legge ut noe innlegg før om noen dager.

Altså når jeg hadde lært litt mer…

Så er jeg litt utålmodig av meg…

Jeg MÅTTE bare prøve…

Så da får jeg se hva som skjer…

…når jeg trykker på “publiser”!

(Der ble det jammen et lite rim også!)

 

“Dedicat” slo forresten til med et ordentlig dikt i sitt første innlegg, men jeg tør ikke å linke her inne ennå!

 

Friskt mot!!

 

 

19 kommentarer
    1. Linking går også greit 🙂 Bare å prøve. Slå opp en ny “fane”. Få opp adressen til f eks Dedicat i den. Kopier den. Gå tilbake til første fanen hvor du driver med innlegget ditt. Skriv f eks HER. Merk det feltet hvor det står her. Opp på lenke symbolet. Der kommer det opp en boks om du klikker. Lim inn det du kopierte fra fane 2, som “ligger i musa”. Trykke på enter-feltet. Nå har du laget link 🙂 Gøy å se du laget en ny header og at du er i gang. Det GÅR, og blir fint. Fin header <3 Velkommen i nyblokka, så treffes vi på Cafe Bloglovin, enklest å finne dere der 😀 Klem

    2. Se her ja..da var du over også…Velkommen i “nyblokka” og flott bilde av deg i headeren! Lykke til…det er nok bare å prøve seg frem..Det kommer stadig nye finesser..

    3. Flinke du 😀 Og takk for hyggelig omtale 😀 Her får man bare ta tida til hjelp. Men er jo så mye annet som skal ha fokus i disse dager, så blir sånn halvhjerta 😀 Lykke til videre 🙂

    4. Der kan du se. Du fikser det meste. Min header fulgte ikke med, og en del innlegg er også borte vekk. Men det går seg til. Vi
      finner da hverandre her på bloglovin i hvert fall.

    5. Headeren min fulgte ikke med, men det var ikke så vanskelig å lage en ny synes jeg. Fant fort ut av ting. Men jeg er nok bittelitt nerd kanskje…. 😉
      Jeg tipper det fungerer nokså likt det med å legge inn link. Jeg har ikke forsøkt enda, men jeg ser jo at muligheten er der 🙂

      Jeg er frustrert over helt andre ting her inne. Og håper virkelig at det går seg til og at flere funksjoner kommer på plass. Hvis ikke flytter jeg nok. Men jeg skal være tålmodig og vente og se 🙂

      Fin header har i alle fall du, fint bilde av en ordentlig bydame ♥

      1. Takk! 🙂 Vi ble jo flyttet i går (i alle fall jeg) så vi må være litt tålmodige, tenker jeg! Har ingen planer om å skifte plattform, men driver med å forberede en hjemmeside. Når den blir publisert vet jeg ikke. Jeg må ha klart for meg hvordan jeg vil ha den og hva som er formålet med den. Derfor må den ha andre funksjoner enn bloggen hvis det skal være noen vits!

      1. Takk! Bare fortsett å skrive i vei. Jeg svarer på kommentarer i hytt og pine. Bedyrer at jeg ikke er en robot – og trykker på ruter med trafikklys, biler og butikkfasader i! <3

    6. Velkommen over 😊 Vi har nok alle hatt noen utfordringer, etter at vi flyttet på oss. Noen ting var lette å finne ut av, mens andre ting satt langt inne. Så har vi de tingene jeg ikke finner ut av, men det årner seg nok til slutt 😉

    7. Takk! 🙂 Vi ble jo flyttet i går (i alle fall jeg) så vi må være litt tålmodige, tenker jeg! Har ingen planer om å skifte plattform, men driver med å forberede en hjemmeside. Når den blir publisert vet jeg ikke. Jeg må ha klart for meg hvordan jeg vil ha den og hva som er formålet med den. Derfor må den ha andre funksjoner enn bloggen hvis det skal være noen vits!

    8. Jeg tror nok at du får til det du vil. Jeg blir litt handlingslammet og var avhengig av min datter til å ordne opp….
      Kan ikke si jeg liker det enda , og “kontoret” er dritkjedelig… Så går jeg inn på bloglovin og leser
      Men jeg prøver en stund og ser hva som skjer
      Forstår ikke hvorfor det må forandres når “alt ” går på skinner. Akkurat som på jobben…
      Det ble visst et hjertesukk i natten…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg