“Oslo har blitt mye mindre!”

 

Akkurat det sa jeg til Frodithen i dag.

Vi gikk tur langs Akerselva og bortover mot Sankthanshaugen.

 

Det er ti måneder siden jeg flyttet til Oslo.

I løpet av de ti månedene har byen blitt mye mer oversiktlig!

Nå kan jeg driste meg til å ta snarveier. Gå mer på kryss og tvers.

 

Det gikk ikke bra de første månedene.

Snarveier hadde en lei tendens til å bli gedigne omveier i stedet.

 

Jeg synes det er godt å ta noen små gjestevisitter tilbake til bygda.

Samtidig ser jeg også at det var veldig riktig å flytte hit.

Jeg er nok absolutt ikke ferdig med bylivet ennå.

 

Vi måtte jo ta noen bilder av oss med lette sommerkjoler på!

Skravla går…

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg