Oslo hadde ikke vært den samme uten…

 

…denne dama!

 

I alle fall ikke for meg…

(På bildet over er Frodithen i gang med å lage tegnspråkvideo sammen med “lærerassistentene” Salt og Pepper.)

 

Vi møttes første gang høsten 2015. Da hadde vi vært “Bloggvenninner på Bakrommet” i nesten et halvt år.

Frodithen var en av de aller første som fikk vite at jeg planla å flytte til Oslo!

Hun var den “Verdensvante” som loset ei lettere forskremt (og samtidig sta og egen) bygdekjerring gjennom Oslos gater de første ukene jeg var i byen.

Nå har jeg blitt en god del mer “verdensvant”.

 

For et halvt år siden flyttet jeg til samme kant av byen som Frodithen.

Da ble det enda mer lettvint å treffes.

 

Vi har tøyset og ledd…

 

Lekt modeller…

 

En sjelden gang har vi også felt en liten tåre sammen…

(men det har jeg selvfølgelig ikke bilde av!)

…og hatt mange gode samtaler!

 

De første ukene etter at Norge stengte ned, var Frodith nesten den eneste jeg møtte “live” og gikk tur med!

 

 

Da var det ekstra kjærkomment å få melding:

“Jeg kan ta lunsjen min i parken i dag!” Har du anledning til å treffe meg?”

Vi måtte jo holde avstand, så “Tett sammen selfier”, ble det slutt på…

 

I dag har Frodith bursdag! 

Gratulerer så mye med dagen, kjære venn!!!

Du er:

Leken, raus, omtenksom, inkluderende, kreativ og klok!!

(Bare for å nevne noe!)

 

De siste par ukene har jeg byttet ut Akerselva og Oslos parker…

…med Glomma og furuskogen i Østerdalen.

Men…

…nå er det ikke lenge før jeg kommer tilbake til byen!

 

Da skal vi garantert treffes!!

Bursdagshilsen fra Østerdalen!

 

 

 

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Henger meg på din flotte bursdagshilsen 😀 Gratulerer masse med dagen til Frodith, og litt til dere begge for så mye glede dere sprer 😀

    2. Oslo hadde ikke vært det samme uten dere to sammen heller 🙂 Fargeklattene som gjør byen lys og glad ♥
      Gratulerer så mye med dagen til fineste Frodith ♥ Gode bursdagsklemmer til henne, og så klart en klem til deg også ♥♥

    3. Så koselig innlegg og mange fine bilder av to gode venn.. <3 Gratulerer så mye til Frodith .. Så får du kose deg i Østerdalen frem til det blir urbant liv i Oslo igjen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg