Oransje jakke med sjalskrage

 

Jeg har ikke mange plagg i fargen oransje…

…men for en stund siden så jeg ei jakke jeg likte godt.

 

Det var en nettbutikk som hadde den i sortimentet.

 

Jeg tenkte vel og lenge…

…og var jevnlig innom nettbutikken…

…mens jeg veide fram og tilbake.

 

Strengt tatt trengte jeg den jo ikke…?

 

Så kom det tilbud om gratis frakt og 10% avslag på herligheten…

 

Da klarte ikke denne dama å dy seg lenger.

 

I går kom pakka i posten!

Fargen var akkurat slik som det så ut til på bildene!

 

Det har hendt at jeg har gått skikkelig i baret på akkurat det, så jeg ble veldig glad da jeg åpnet pakka!

(Den oransje buksa kjøpte jeg for et par år siden.)

 

Jakka er god og varm og behagelig å ha på seg.

Jeg er ikke 100% fornøyd med kragen og utringinga, men det blir ikke retur! 

 

Alt i alt et kjekt plagg!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg