Oppstrammende virksomhet…

 

Etter gårsdagens fotoshoot (og det katastrofale bildet Frodithen la ut av meg i går)

kom jeg til følgende konklusjon:

 

Her må noget gjøres…

…her må tages kraftig fatt…

…og DET i ordets rette forstand!

 

Det blir nemlig så fryktelig mange hensyn å ta…

…når det er så mange ting som skal kamufleres…

 

 

Så…

…i dag introduserte jeg mitt nye styrketrenings-program for Frodithen…

 

Men:

Hva tror du skjedde??

Jo, jeg ble rett og slett…

 

…latterliggjort!

 

Ja, det var ikke en sånn slem latter da!

 

Men…Frodithen fikk bare helt…

 

…kula!

 

 

Jeg lar meg ikke knekke lett!!

 

Her får du mitt treningstips på video!

 

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Jaggu har du blitt sånn treningsblogger også gitt..hehe.. Litt mer å ta hensyn til på bilder når en blir godt voksen..det meste må vi nok leva med (noe jeg tror du gjør også )..men litt trim skader jo ikke .. Du ser alltid flott ut på bilder..eller morsom om det er mer “tøysebilder”..<3

    2. Hehe, morsomt å høre på:-) Det kan jo hende det hjelper litt, hvertfall hvis man tror på det selv. Ser for meg at det er mye latter på de fotoøktene til du og Frodith ja, hehe:-)

    3. Jeg synes du kan forske litt på ordentlig. Mål overarmene dine hver uke. Registrer hvor mange ganger du trener om dagen. Ta bilder, og ikke minst søk om patent!

    4. God tro og store sko hjelper for det meste har jeg bestandig hørt 🙂 Men jeg tror på deg, jeg. Det skader ikke å prøve i hvert fall. Og ikke gi opp for resultatene kommer nok ikke i løpet av uken, men de kommer. Likte “valgspråket” ditt om grevinneheng 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg