Opphold på Operataket

 

Vel, helt opphold var det ikke…

Det var litt yr i lufta.

 

Men… Frodithen og jeg hadde i alle fall et lite opphold på operataket i dag.

 

Frodithen hadde erfart at det var så godt fotolys der oppe…

…og det var det virkelig.

 

Jeg tror faktisk det er første gang vi har vært på operataket sammen,

…men helt sikker er jeg ikke.

 

 

 

Fort gjort å ramle i “grøfta” bak her…

…så jeg var litt obs…

Veggen var rett og slett iskald å ta på!

 

Utsikt over Oslofjorden.

Fjong Frodith!

Flamenco-dame med frilufts-sko…

 

Etterpå ble det (selvfølgelig) en tur til Kaffebrenneriet.

Denne gangen i nærheten av Rådhuset.

 

Vi er jo “stamgjester” når det gjelder dette konseptet.

Som regel kjøper vi enten kaldgrøt eller chiapudding.

 

Det er rimelig, ganske sunt, mettende…

…og skikkelig godt!

 

Her har “modellene” fått igjen bakkekontakten…

 

Vi satte brillene på vår nese…

 

Under kan du lese Frodithens innlegg fra dagens besøk på Kaffebrenneriet:

 

“Byliv”

 

Hmmm…

Nå tror jeg kanskje hun begynner å få litt “metta si”…

…ikke bare av Korona…

 

… men av Karidansen og Kaffebrenneriet også… 😉

 

 

 

4 kommentarer
    1. Nei! Får ikke “metta mi” av deg 😊Aldri! Alltid koselig med deg ❤Kan godt bytte ut “Kaffebrenneriet” innimellom, men koser meg der også jeg 😁 Takk for i går 😊

    2. enig med frodith her ,tviler på att hun får metta si ilag med deg for jammen finner dere på mye kjekt sammen :=) og fine bilder av dere ble det også ,fortsett å kos dokke ilag og ha en fin lille nyttårsdag :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg