Omtrent på samme “Rote-nivå”…

 

Det er alltid litt spennende å dele hotellrom med noen for første gang…

Jeg var ikke veldig spent på å dele rom med Frodithen, for vi har vært såpass mye sammen at jeg var rimelig sikker på at det skulle gå greit.

 

Jeg kan ha litt lett for å rote…

Det blir liksom så fullt rundt meg på ett eller annet vis…

 

Hotellrom er aldri veldig store…

…og jeg har alltid med meg for mye i kofferten…

 

Det er jo ikke godt å vite hva man kan få bruk for…

 

Kofferten min… 

 

Jeg legger ting ganske pent nedi før jeg drar, men det ender alltid sånn i løpet av reisen…

 

Jeg må jo lete etter alt…

… og alt ligger underst virker det som!

 

Når jeg drar på tur med Frodithen, så har det jo lett for å bli noen “fotoshooter” også, så da trenger jeg jo i hvert fall et par ekstra “Antrekk”!

 

Heldigvis er Frodithen og jeg på omtrent samme rotenivå på hotellrom ser det ut til…

…bare at hun hadde ikke dratt med seg så mye!

 

Senga på morran i dag! (Frodithen har godkjent at jeg legger ut bilde av fenomenet…)

 

Oppshining…(Frodith har godkjent!)

 

På vei ut til parken tidlig en søndag morgen… 

 

Det var et fint speil i gangen inn til resepsjonen, så da måtte vi forevige oss!

 

 

11 kommentarer
    1. Jøssenavn som dere roter 😛 På hotellrom så er jeg ganske så nøye med å holde orden. Men det kan være en utfordring noen ganger. Det rommet vi fikk i Lillestrøm nå i mai, var kjemisk fritt for skap/skuffer. Enda det er et nytt hotell, og der skulle vi være i 8 døgn. Tror de designer hotell for sånn 1 døgns overnatting og ikke mer.

    2. Det er ikke så lett å holde det ryddig når man har alt samlet på samme sted. Jeg er nok omtrent på samme rotenivå jeg også. Men en ting skal dere ha, og det er at når dere er ferdig shinet, så ser dere langt fra rotete ut i alle fall. Så nydelige damer at man bare må smelte helt ♥

    3. Måtte smile av de bare bena. for det var da ikke så varmt på morgenen. Ja, det er ikke lett å “bo” i koffert, men det viktigste er vel å få den igjen når man skal hjem 🙂

    4. Artig innlegg, og bilder. 🙂

      Det er en grunn til at mannen min og jeg har hver vår koffert ihvertfall, han er ekstremt ryddig av seg, (jobber som arkivar) 😉 og jeg roter litt mer sånn som deg. 😉

    5. Herlig bilder! JA det er en fordel og være ganske like når man skal dele et lite rom..Eller har en stor dose toleranse og forståelse….Jeg blir lett stressa om ting flyter rundt meg..så jeg er nok en litt mer ryddig person på det området…hihih

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg