Om frykten for å avsløre sitt sanne jeg!

 

Ja, DEN frykten er det vel mange av oss som har kjent på! I møte med nye mennesker prøver vi kanskje (mer eller mindre ubevisst) å gjøre et godt inntrykk…

På en måte er det jo bra! En trenger jo ikke å vise alt det “gærne” på en gang. Da kan en jo “skremme Fanden på flat mark!”

Men: Å spille en rolle kommer det heller ikke noe godt ut av!

 

Jeg møtte Frodithen igjen i dag!

 

Sammen med DEN dama trenger jeg i hvert fall ikke spille noen rolle!

Det spiller ingen rolle hvordan jeg er, faktisk!

Kan bare senke skuldrene…

…å være så PLUMP og FJOLLETE jeg bare vil!

 

Vi koser oss med kaldgrøt (Frodith) og chiapudding på Kaffebrenneriet!

Bildet er tatt med sjølutløser, men jeg måtte støtte opp telefonen…

 

 

I denne filmen snakker jeg litt om en gang jeg nesten ble matchet med en mulig kjæreste…

…og om frykten som holdt meg tilbake!

 

 

 

4 kommentarer
    1. Dette var jo bra, passe fart på skravla og bra innhold. Og sikkert passe lengde også siden jeg så på til veis ende. 👍🏻
      Jeg tenkte på at det var magefølelsen , eller intuisjonen, du fulgte, og den skal man ha respekt for. Men du kan gjerne kalle det ” føle at man ikke er bra nok”. Poenget er vel at det skal føles riktig. Hvis ikke..la det gå.

    2. Der har dere vært på tur på byen 🙂 Kjempeherlig. Og en matchmakerstory attpåtell 😀 Fengende og flott fortalt. Jeg trodde jo på hvert enda ord 🙂 Men du får jo aldri vite hva det kunne blitt til 🙂 Men som Frodith skriver om i dag, man kan ikke endre på fortida. Men du har virkelig endret på fremtida, fra det første blogginnlegget jeg leste til deg, og frem til nå. 🙂 Ha en flott dag og helg 🙂

    3. Deilig å være sammen med folk der en kan ” værra som en er ” 🙂 I noen settinger er det jo sånn at man ikke viser alle sider av seg..bare oppfører seg pent ! Jeg har lett for å snakke meg selv litt ned (helt bevisst)jeg, om jeg er sammen med folk litt “høyere på strå”..for jeg liker å værra den litt “midt på treet personen ” jeg er 🙂 I et matching sammenheng er det ekstra viktig å værra ærlig om hvem og hvordan man er 🙂 Fint å høre på videoene dine 🙂 God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg