Om Coaching … og om Leppestift med Langtidsvirkning…

 

Det er veldig mange som ønsker å starte sin egen virksomhet…

…og en stor andel av disse vil bli coacher og veiledere…

…innenfor ulike retninger.

Er det egentlig liv laga for alt dette…?

 

Rød leppestift kan jo være lekkert…

…men les på pakningen før du skrider til verket…

 

Kjøpt på “Normal”, men litt “Unormal” likevel… Her er konturene nokså utvisket, fordi jeg hadde forsøkt å vaske vekk fargen før jeg klarte å se det komiske i det!

 

 

3 kommentarer
    1. Hehe, måtte flire av det med den leppestiften. Jeg er også dårlig å lese bruksanvisninger! Poenget ditt var bra! En fin video. Men jeg la merke til at jeg synest du formidlet best og mest avslappet når du formidlet historien om leppestiften. Det var bra jobbet, siste del av videoen spesielt ti poeng! <3

    2. He-he, ja ikke alt man skal gå i gang med før man har lest 😀 Jeg er nøye med lesing 😀 Du er fin på video Kari, veldig løs og ledig 🙂

    3. Hehe, det ble nok litt av en overraskelse det ja, når levestiften ikke ville av. Det er greit den sitter, men ikke for hardt 😂 Jeg har vært mye på normal, og har kjøpt makeup, kremer og babyting til ei som skulle ha tvillinger. Det var noen kroner spart 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg