Om å vise seg fra Sin Beste Side…(Hva er verst av snørr og buser?)

 

Å vise seg fra Sin Beste Side…

…byr på stadig flere utfordringer!

I hvert fall når man skal leke “Modell”.

 

Jeg er ikke redd for å vise noen lite flatterende bilder av meg sjøl i blant…

Som de fleste andre kvinner og menn, er imidlertid JEG også litt forfengelig.

 

Så…når jeg sitter og ser på alle bildene som Frodithen og jeg har tatt under en fotoshoot…

…så leter jeg etter noen som er litt fine.

 

Da luker jeg bort bilder som TYDELIG viser:

-bulende mage/valker…

-poser under øynene…

-slask under haka…

-markerte rynker…

-grevinneheng…

-snørr og buser…

 

Bare for å nevne NOE…

 

I dag var Frodithen og jeg i farta igjen…

…og nå vil jeg vise meg fra Min Beste Side:

 

Iført nytt blyantskjørt. (Magevalkene synes LITT, men ikke verre enn at de får være med på moroa!)

 

Svart er ikke min farge, men så lenge jeg frisker opp med litt farger, så går det fint!

 

Her faller lyset slik at nesten alle rynkene har forsvunnet! Vinkelen er også heldig…

Visst er det et “bedrag”, men det er jo litt moro også!

 

Det hører med til historien at jeg ikke kunne redigere det til å bli et portrett…

Fordi:

Karidansen til Frodithen: “Dætta vart fint…Ååå, nei…je har buser i nasan, att!

Frodithen : Neeeeeiiii…jeg vil ikke si BUSER – det er heller SNØRR!!

Karidansen: “Å er verst tå buser og snørr a’ syns du?”

Frodithen: “Helt klart BUSER!”

 

Så…

…da tar jeg altså sjansen på å legge ut et snørrbilde…

…der snørra ikke synes på litt avstand!

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg