Om å være spart for speilbildet sitt når man sitter på ramma…

 

Vi damer er jo gjerne litt forfengelige…

Om vi går forbi et speil, kan vi ha lett for å ta en sniktitt…

…ordne litt på håret, og se om leppestiften er “innafor” (hvis vi har tatt på oss det)!

 

Men i enkelte situasjoner kan jeg godt “unnvære” speilbildet mitt:

For eksempel når jeg sitter på do!

 

Inne på badet i denne leiligheten, er det speil over alt. Halve den ene veggen er bare speil.

Dette er hva jeg har sett når jeg har sittet på do:

For ordens skyld: Dette er “Juks”. Dolokket er nede og buksa er på!

 

I går var jeg på besøk hos den yngste av Oslo-kusinene og mannen hennes igjen.

Hun hadde nemlig bursdag.

Storesøster-kusinen og hennes mann er selvfølgelig også med ved slike anledninger.

 

Så ble det litt prat om vindufolie – prosjektene mine.

Nesten i samme slengen begynte jeg å klage over at jeg ikke likte å se meg i speilet mens jeg satt på do…

Dette forsto begge kusinene veldig godt.

De har jo vært på besøk hos meg;  og har derfor “satt seg inn i situasjonen”…

…om det er lov å si det på den måten.

“Ta vindufolie på speilet da vel!”, sa Lillesøster- kusinen!

Så GLUPT!!!

 

I dag var veien til Clas Ohlson kort, gitt!

Utstyrt med enda en rull “mosaikk” vindufolie, skred jeg til verket!

 

 

Slik er “Utsikten ” fra doskåla nå!

 

Det blir mye enklere å få gjort det man skal, når man slipper å være vitne til seg sjøl i en sådan stund!

 

Jeg har jo fått litt vindufolie- dilla da. Salongbordet, som har to løse glassplater, har også fått en omgang med folie.

Det fine med dette, er at støvet ikke synes så godt mer!

 

Om jeg vil “fornye” bordet igjen etter hvert, kan jeg bare bytte folie!

 

 

 

11 kommentarer
    1. Så lurt 🙂 Jammen meg mye man kan bruke den folien til 😀 Jeg ser du har klart å bytte header igjen også. Du ligger mange hestehoder foran meg nå på nye blogg.no -greier 😀

      1. Neida, det med headeren er det Hanne Mari som har gjort. Det er ikke mulig for oss å gjøre det pr i dag, men funksjonen skal komme tilbake. I mellomtida må vi be support om hjelp. Jeg kommer til å ha dette bildet ei stund nå. kan være ok å bytte igjen når det blir vår/sommer. 🙂

    2. God løsning på speilproblemet 🙂

      Og leste dialogen om headeren også. Jeg satt her en dag og forsøkte å få til å bytte, men fant ikke ut av det. Eller fant det ut sånn halvveis. Men kanskje ikke mulig å gjennomføre. Godt å se at funksjonen skal komme 🙂

    3. Se der ja 😀 Da har du stengt det ute ute, og det inne har du stengt,, hmm,, hvordan blir nå det der? Skitt au,, det funka i alle fall 😀 Flinke du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg