Om å høyne vibrasjonene sine.

 

I forrige innlegg skrev jeg om at jeg var litt snurt og fornærmet.

 

Slik er det bare i blant…

 

I helga var jeg på samling i Female Leadership igjen.

Dette var den siste helga da vi er samlet på denne måten, men senere i høst skal vi på en utenlandsreise sammen!

 

Ett av temaene som Fay (Skandsen) tok opp denne helga, var det med å høyne vibrasjonene sine.

Følelser og sinnstemninger har ulike vibrasjoner.

Det å være sur og fornærmet, har selvfølgelig en lav vibrasjon.

(Jeg vet ikke hvordan dette måles, men vi fikk mange eksempler i helga.)

 

Derfor er det viktig å ta seg sjøl ut av den modusen; i alle fall for en stakket stund!

Det er ikke det samme som å flykte fra “dårlige” følelser.

Jeg vil heller si at det handler om å ta seg et “frikvarter” fra dem.

 

Å bo i omgivelser vi trives i, og synes er vakre, høyner våre vibrasjoner.

 

Her er et par eksempler fra huset til Fay og mannen Øystein:

“Gullsko” i gangen…

En liten statue av gudinnen Kuan Yin…

 

Takknemlighet har en høy vibrasjon…

 

Hvis jeg holder på med noe jeg trives med, og blir oppslukt av, høynes min vibrasjon.

 

I videoen kommer jeg med et par eksempler på dette.

Jeg synger også et sjølkomponert vers som jeg diktet i går!

 

 

 

Når halsen er rusten, og snørra renn’,

når hue er blytungt, og panna brenn’:

Ja, da er det bæst å le skrøtten få kvile,

ta livet med ro, og slett itte fortvile!

 

 

 

7 kommentarer
    1. Det runde vinduet var lekkert. Vi er jo ellers omgitt av skarpe kanter og rette linjer. Et rundt vindu myker opp omgivelsene, og det vil være lettere å finne balansen i eget sinn av roen det vinduet skaper. Likte det veldig godt jeg.
      Er spent på hvor utenlandsturen går 🙂

    2. Viktig å løfte seg opp, gjøre ting en liker. Blir imponert av at du greier å synge når du er forkjøla :). Men tankene som drar ned over tid, er ikke av det gode. Var fryktelig nedtrykt i midten av uka som gikk, ble for sliten og sa for mye-, slikt til å lære av. Jeg valgte å beskue meg sjøl utafra, hvorfor disse følelsene dukka opp. For på veien til å løfte sg opp, ligger mye lærdom. Viktig fokus dette du tar opp her :).

    3. Kloke tanker og fint dikt. Jeg så de fine skoa i det runde vinduet. Det fikk meg til å fantasere om sko som klemmer, om det å fylle andres sko, følge i kloke fotefar og så videre.

    4. Du er så god du Kari <3 Det med at vibrasjonene blir sterkere når man driver med noe man brenner for eller liker veldig godt tror jeg på <3 Stor god nattaklem <3

    5. Min vibrasjon høynes nok av å være ute og nyte…. og å ha fred inni. Noe jeg mangler litt nå…. et viktig innlegg for meg nå…. tusen takk! Og fint dikt i forkjølatiida <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg