Nyristet juleflesk…?

 

Hvis dere leste innlegget som Frodithen la ut på morgenen i dag, så vet dere at hun og jeg skulle ut og riste på juleflesket. (I følge Frodithen , altså…)

 

Dersom dere lurer på hvordan nyristet juleflesk ser ut…

…så får dere svaret her:

…for da hadde dere jo sett FORSKJELLEN, ikke sant?

 

Når man først skal vise seg fra sin aller beste selfieside:

Ser du busen i nesa???

 

Mens vi gikk nedover langs Akerselva, kjente jeg at buksa hadde sklidd ned, slik at det ble glippe mellom den og singleten:

“Frodith, je må stoppe og dra opp buksa, førr je blir så frøsin på side-flæsket!”

Frodith stoppet med en gang og nikket forståelsesfullt…

…og gjenkjennende…(?)

Det var tydelig at hun i alle fall hadde en viss peiling på hva jeg snakket om:

 

Det er i slike øyeblikk man VIRKELIG kjenner hva ekte søsterskap er:

Man kan , uten blygsel, innrømme hvordan ståa er…

…snakke om alle skavankene…

…alt slarket og gruffet!

Kort sagt: Alle feil og mangler…

…og tillegg!

 

Sideflesk kalles forresten også “Love Handles”…

Betyr det at man blir enklere å elske…

…jo mer sideflesk og lausskinn man får…?

 

I SÅ fall…

…er det jo bare å fryde seg…

…glede seg…

…å tenke på alt det gode man trolig har i vente!

 

Jeg tar selfie av oss to…

…mens Frodith “tar meg bakfra”!

 

Det har altså vært nok en leken og løssluppen foto – dag med Frodithen!

“Glansbildene” kommer i morgen!

 

 

17 kommentarer
    1. Når jeg legger på meg er det alltid rundt livet..så kjenner til både bilringer og sideflesk..hehe.. Deilig å være ute å få lea litt på seg og kose seg sammen med folk man har god kjemi med..:) Den busen var ikke lett å få øye på… Fine dere er <3

    2. Jeg har selv nok å ta av av love handles og sånt, og det blir bare mer og mer. Sikkert derfor jeg har en så utrolig forelsket kjæreste ♥ 😉

      Godt å kunne være uhøytidelig og slappe av i lag med dem man kjenner godt og trives i sammen med 🙂
      Veldig kjekt å se bildene deres fra dagen i dag. Selfiebildet var kjempefint, og jeg så ikke noen buse jeg. Idylliske omgivelser la jeg istedet merke til. Må snart ta meg en tur til Tigerstaden, og ja, det har jeg store planer om, så er du herved advart 😉

      Klem

      1. “Mye å ta ti’ – mye å væra gla’ ti!” Ja, ingen tvil om at HAN er oppover ørene forelsket i dama si i alle fall! Du er så velkommen, atte! <3

    3. Jaja,, enn jg som plutselig måtte ta en fullstendig gjennomgang av bukser og skjorter, for noe drastisk hadde skjedd i skapet som jeg aldri har opplevd før… 😀 Men hva man lærer av benevnelser 😀 Gleder meg til oppfølgelsen av turen langs Akerselva 😀

    4. Herregud for et herlig innlegg! 😀 <3
      Ja jeg så så Frodithens innlegg om dere på søndagstur i bybildet og på Kaffebrenneriet 🙂
      Juleflesk har jeg også, dvs.. det var en del helårsflesk der fra før, og ble bittelitt ekstra før og under jula, hehe.. Men nå skal det bort, sakte men sikkert 😉
      Ha en fin dag, Karidansen 🙂
      PS: Artig busebilde 😀

    5. Hahaha .. morsomt innlegg. Og ble så glad da jeg fant litt “juleflesk” på deg også. Men synes fortsatt du er en slank og fjong dame da.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg