“Ny” bukse!

 

I alle fall for meg…

 

Bare bittelitt brukt…

…av Frodithen!

 

Da hun var på besøk i dag, hadde hun med to bukser.

Den ene virket så smal og trang, at jeg ble veldig skeptisk til å prøve:

“Dænna vet je itte om det er no’n vits i at je prøver.

Je syns det ser ut som a’ kjæm tel å gå oppi tissen på meg!”

 

Det er kanskje litt frekt og utakknemlig å si slikt til ei venninne…

…som kommer og tilbyr nesten ubrukte bukser?

 

Frodithen er heldigvis ikke så veldig hårsår av seg…

…så hun tok det pent!

 

Buksa ble imidlertid prøvd…

Den var så trang at jeg knapt nok fikk dratt den oppover rumpa.

Da var det liksom ikke noe poeng i å teste om jeg hadde rett i det jeg sa før jeg prøvde å dra den på…

 

Men…den andre buksa var kjempefin!

Både elastisk og behagelig!

Jeg kan sikkert bruke den som tights under en litt kort kjole også! 

 

Snerten bukse synes jeg!

 

Det er moro med noe nytt; uansett om det er litt brukt!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg