“Norske menn er noen Klædder i senga”!

 

Ja, det mente hun, den unge kvinnen jeg snakket med.

 

Hun mente også at franske menn var adskillig bedre i senga…

…for hun hadde nemlig prøvd ut noen av DET slaget også!

 

Hun anbefalte meg å prøve det samme!

 

Eeeeeehhhhh…

Jeg er jo femtiseks…men det er kanskje aldri for sent å få “Franske Følelser”?

 

I det lune kveldslyset glattes rynkene ut…

 

 

Vi damer beskylder gjerne menn for at de “Bare tenker på EN ting!”

Men vi er ikke helt borte vi damene heller, altså…

 

Det er kanskje bare at vi snakker om det på ulike måter.

 

En skal være forsiktig med å generalisere:

“Menn ER slik” “Kvinner ER slik”.

Uansett så virker det som om veldig mange kvinner ønsker seg litt mer ømhet i sengehalmen. (eller hvor det nå måtte foregå!)

 

Litt mer sånn dvelende og sakte tilnærming…

 

Rett og slett MER kurtise…

…og litt mindre “Rett på sak”!

 

Så er det noe med å BE om det da…

…på en fin måte.

 

Våge å være ærlig om hva vi ønsker MER av…

…i stedet for å trekke oss tilbake, og bli SURE fordi “Klæddene” ikke skjønner hva vi vil ha…

…HELT av seg sjøl!!

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. “kvinner er umulige å forstå”
      Det nytter ikke å legge seg ned i senga, ta i mot hva mannen leverer og kritisere han for kjedelig opptreden i etterkant. Her handler det om et samspill og kommunikasjon. Kvinnen må på lik linje kommunisere med mannen hva hun liker og hva hun vil for det skal bli en bra seanse. På samme måte som i et parforhold. Det nytter ikke at kvinnen sitter med “fasiten” i sitt hode og kritiserer sin mann etter utført arbeid. Her må en hele tiden ha en god og åpen dialog for å nå målet i fellesskap.
      Dette gjelder alle aspekter av livet og hverdagen; GOD KOMMUNIKASJON

      Ha en super dag!!!

      1. Takk! En god dialog er viktig! Personlig hadde jeg nok ikke klart å leve sammen med en person som jevnlig innlot seg med andre bak min rygg, men det finnes “Mang slags kjærlighet”! 🙂

    2. Leste er ord i kommentaren over her og sier meg enig med det: kommunikasjon 🙂

      Ellers tenker jeg at det finnes “klædder” av alle nasjonaliteter, av alle kjønn 😛 ha ha

    3. Tror nok menn og kvinner er like over alt uansett nasjon jeg 🙂 Men jeg tror nok kanskje tilnærmingen kan være litt forskjellig. Litt kulturelt betinget muligens.
      Kommunikasjon er veldig viktig. Har man ikke det, så er det vel ikke liv laga….

      1. Ja, jeg tror du har rett i det med tilnærming. Jeg tror at det har litt å si at man bor i varmen. Vi nordmenn blir jo også gjerne litt mjukere i kantene og mer løsslupne om sommeren! 😉

    4. Du har så rett, kommunikasjon er viktig og uunnværlig. Fint innlegg, bra du tør – det er helt naturlig og veldig bra ned åpenhet.
      Ellers skal men aldri generalisere, ikke kjønn og ikke nasjonalitet. Men greier man ha det fint ned en partner er det veldig fint 😊👍.

    5. Som mange andre skriver- kommunikasjon. Men er muligens noen kulturelle forskjeller, hørt flere si det om franskmenn. Så kan godt hende “utgangspunktet” er litt ulikt. Men kvinner er jo ulike de også. Og noen passer man jo bedre sammen med enn andre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg