Nomadeliv og “Strandpromenade”

 

Oppussing pågår i naboleiligheten.

Snart skal veggen rives inn til den leiligheten jeg leier.

Om noen uker, er det tid for flytting igjen.

I mellomtida farter jeg litt.

Blant annet en tur til Elverum der jeg vokste opp.

 

Denne flyttesjauen blir den tredje på tre år.

Jeg synes egentlig ikke det er så ille å leve litt sånn “nomadeliv”.

Det betyr jo at jeg får utforske, og bli kjent, på nye steder.

Det er godt å tilbringe noen dager i litt mer landlige strøk innimellom…

…sånn som nå!

 

Jeg er absolutt ikke ferdig med bylivet. Oslo blir trolig min hjemby i noen år til…

…men ingen ting er spikret på noe vis.

 

Dette er “Strandpromenaden” som vi kaller den.

 

Det vil si stien vi går på langsmed Glomma.

Den ligger noen hunder meter nedenfor garden der jeg vokste opp.

 

I “tuene” ute i vannet her, holder beveren til.

 

Han hadde svømmeoppvisning for mor en dag da hun gikk tur her. 

Det virket som om han syntes det var stas å ha publikum!

 

Sola var skarp i kveld, men jammen var det godt at den varmet!

 

 

 

Det er noe rart med videoene om dagen. De vises bare i stort format, og da passer de ikke i mobilformatet.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Inntil jeg finner ut av det, får det bare være slik.

 

9 kommentarer
    1. Har tenkt på deg og tenkt om du har flyttet eller ikke………….. nå fikk jeg svar på det………… at du er i startgropa for flytting. Håper du finner en koselig og ny fin plass hvor du kan bo mye lengre enn det du gjorde nå 🙂 Lykke til med flyttesjauen, kari 🙂 klem

    2. Det er spennende å flytte på seg, spesielt om man er motivert for det. Du er så positiv til det, og det er lett å forstå at du ikke har slått rot enda. Helt sikkert mye spennende fremover. Masse lykke til med flytteprosessen ♥ Kos deg og nyt det hele ♥ Klem til deg 🙂

    3. usj med flyttesjau, håper jeg virkelig slipper det mer…
      Liker å leve litt nomadeliv i ferier, men ellers ikke.
      Godt du liker det og ikke stresser…

    4. Jeg får sett videoen på mobilen jeg, så det funker det 🙂 Jeg håper du blir lenge i Oslo selv om du flytter litt hit og dit innad 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg