Niste…

 

I dag er avreisedagen…

Før jeg setter kursen hjemover, skal jeg oppholde meg på Lillehammer i noen timer.

I den forbindelse har jeg ordnet niste…

Luksusniste-variant…

 

Dette blir dagens lunsj og middag…

Jeg vil slå et slag for nistepakka…

Visst er det hyggelig å spise på kafé eller restaurant I blant.

Men… jeg tar meg ikke råd til å gjøre det stadig vekk.

Er jeg på kafé i Oslo, velger jeg ofte bare å kjøpe en kopp kaffe.

På “Cultivate” koster det meg 20 kr…

Jeg føler meg litt “gjerrig” , men slik må det bare bli.

I dag skal jeg kjøpe billett til noe jeg lenge har hatt lyst til. Den koster 180 kr.

Skulle jeg ha kjøpt lunsj og middag “ute” i tillegg, hadde det fort blitt en “dyr dag”.

 

Jeg kommer ikke til å lide noen nød i matveien med denne nista.

Drikkeflaska blir fylt opp med vann før jeg drar,

og morgenkaffen er drukket…

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg hadde også niste med i dag. På tur i skogen. Veldig koselig. Men liker litt gassing på kafe også jeg da. Men nå er det skjerping der også for en liten periode… Inntil de får chiagrøt på Cultivate 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg