Needy, naivt naut?

 

Det er ikke akkurat noe kompliment å bli kalt for “needy”.

“Klengete”

“Masete”.

“Avhengig av bekreftelser hele tida”.

 

Å jo…jeg har nok vært der…

…og det mer enn en gang!

 

Det er ikke særlig tiltrekkende.

Man nærmest ber om å bli avvist,

eller å bli tatt fullstendig for gitt:

“Jeg trenger bare så vidt å vifte med lillefingeren,

så er hun på pletten med det samme!”

 

 

Jeg skjemmes litt over enkelte episoder fra den perioden

da jeg hadde profil på “Elitesingles”.

 

Jeg oppførte meg vel for så vidt ganske ryddig og realt,

men jeg kjente ikke alltid min “besøkstid”.

 

Jeg kunne også ha lett for å være veldig på tilbudssida.

Heldigvis er det jo gjerne slik at man (omsider)

begynner å lære (i alle fall noe) av sine feil.

 

I videoen forteller jeg om en gang jeg var skikkelig klengete…

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg