Når Susebærter går over Stock(holm) og Stein…

 

 

Jeg har nettopp tilbragt noen dager i Stockholm.

Det var faktisk aller første gang jeg besøkte byen…

Jeg var der i forbindelse med et arrangement…

…men det ble også tid til å gå en del i byen…

 

Faktisk så ble det mer tid enn forventet…

Sånn kan det nemlig gå når man ikke finner igjen inngangsbillettene den ene dagen av arrangementet…

 

Aldri så galt heter det visst…

 

Jeg delte hotellrom med denne dama:

 

Fay…

Litt moro skal en jo ha, sjøl om det har gått litt over Stock(holm) &Stein.

 

(Det er veldig mye brostein i de koselige gatene og smugene i Gamla Stan).

 

Fay har det med å ta opp mobilen og gjøre noen filmstunt uten forvarsel…

…og jeg klarer ikke alltid å henge med i svingene…

 

Sånt kan det bli en del komikk ut av…

 

Dette var på ettermiddagen etter at vi hadde misset første dag av arrangementet vi skulle delta i.

Men…vi gikk på igjen med frisk mot, og var overbeviste om at vi skulle klare å komme oss på samlinga om kvelden…

 

Kanskje kjekt å huske navnet på hotellet der festlighetene skal foregå…?

 

(Jeg sliter BÅDE med å lære meg navn OG å huske dem.)

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Vært i Stockholm et par ganger ..koselig der 🙂 Ser ut som dere hadde det fint også..til tross for litt “rot” og glemsomhet..hehe.. Kul overskrift også <3

      1. Ja, vi hadde det veldig fint: Moro å se Stockholm. Det er en fin by, synes jeg. Rakk jo ikke å se så mye på to dager, men fikk jo gått en del i Gamla Stan!

      1. Var på dag to av arrangementet da. Så er det jo dette med “Aldri så galt”. Fikk jo sett mer av byen enn om jeg hadde vært på arrangementet begge dagene!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg