Når det halve er nok…?

 

Når jeg leser blogger, legger jeg merke til at det ofte er en del halve fjes å se.

Da antar jeg at det er litt trendy??

 

Så: Derfor tok jeg en liten selfie-session her i stua i sted!

Det er visst også viktig å gape. Hvert fall ut fra det jeg har fått med meg…

(Glemte å ta en omgang med tanntråden først, men jeg sjekket i hvert fall at jeg ikke hadde buse i nesen!)

 

En representant fra gnagerfamilien fikk jammen også lurt seg med på “Half The Face” foto-session…

 

To halve fjes i et sefie-shoot!

 

6 kommentarer
    1. Hehe..artig..men har ikke fått med meg at det er trendy..jeg henger vel litt etter bare..hehe.. Kul som halv og flott som hel du ..Gøy med foto og selfier er det i alle fall <3<3

    2. Merkelige greier, ja. Det rare er at jeg tok et par sånne prøvebilder i dag i svart/hvitt, FØR jeg så innlegget ditt nå! Var nok noen bølger der….eller intuisjon, hell å vi skal kalle det… 😉 Men har ikke publisert dem, da…turte itte. Men kanskje nå 😉

    3. Hehe, vet du hva. Det har jeg lagt merke til også. Halve ansikter. Men du er da bare herlig…fikk meg en latter. Ikke av bilde, men av teksten…

    4. Ha, ha, likte veldig godt det nederste bildet. Har visst ikke fått med meg dette jeg. Og jeg som trodde jeg er så observant, der satte du meg på plass gett :)))).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg