Når adventslysene er for fine til å tennes…

 

…da blir de stående der…

…uten å bli tent.

Dette er ståa…

 

I går var det andre søndag i advent…

…så jeg ligger jo et godt stykke på etterskudd kan du si…

 

Rett før adventstida startet, var jeg på 50% salg på nille.

Disse lysene kostet egentlig 69,90 (Altså 70 kr) pr stk.

280 kr synes jeg er i meste laget å betale for fire kubbelys.

Men da de kostet det halve

…så kostet jeg på meg å kjøpe dem lell!

 

Jeg synes de er så elegante med det mønsteret på!!

Dessuten synes jeg det blir så skjevt og rart når noen lys har brent litt ned, mens andre står der urørte.

Det blir helt feil og ubalansert i hodet mitt liksom…

 

Men…nå lurer jeg på om jeg egentlig skulle ha kjøpt inn fire lilla kubbelys i 10 kroners klassen?

Ja, for da hadde jeg kanskje klart å tenne dem?

Og…

…så kunne jeg jo bare tatt vekk de “ødelagte” lysene utenom søndagene, og hatt de uberørte staslysene fremme de seks andre dagene?

I så fall kan jeg jo bruke disse fine lysene i flere år framover. Det er jo ikke sikkert at jeg finner så fint dekorerte adventslys til halv pris til neste år!

 

Høres det fornuftig ut…

…eller bør jeg bestille time hos psykolog?

 

Det gjør vondt i interiørsjela mi å ødelegge en sånn åpenbaring av et adventslys…

(Legg merke til hvordan dekoren matcher lysestaken, både når det gjelder farge og mønster.)

 

4 kommentarer
    1. Di var veldig fine ja.. 🙂 Har akkurat skrevet om halv pris på Nille jeg også..hehe.. Før sparte jeg på “alt”som var ekstra fint..nå har jeg blitt flinkere til å tenek at “ting er ting”å bruke det “med en gang”… Fin ny uke til deg <3

    2. Hahahahhahahahahaha 😀

      Lekre lys – men jeg hadde nok tent de – og tenkt som så at neste år kanskje det finnes noen like flotte eller enda finere – kanskje også til halv pris 🙂 De må tennes – og de brenner nok så fint skal du se 🙂 klem til deg karidansen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg