Nå blogger jeg i rykk og napp – nesten sånn litt i smug…

 

Det har vært perioder der jeg har delt nesten alle blogginnleggene mine på Facebook…

 

Nå er det temmelig lenge siden sist jeg har delt noe der.

De som gjerne vil ta en tur innom bloggen min, vet jo hvor de finner den.

 

Jeg tar også ofte noen dagers pause fra bloggen nå.

De første årene kunne jeg skrive både ett og to innlegg hver eneste dag.

 

Det er godt å ta disse pausene…

…være til stede der jeg er, uten å tenke blogg.

 

I de åra jeg var som aller ivrigst, vet jeg at blogginga ofte gikk på bekostning av mitt sosiale liv.

Det er ikke alltid så moro å være sammen med en person som “ser” bildemotiv og “stories” alle steder.

 

Jeg liker det ikke alltid så godt sjøl heller – at kameraet må fram og selfier skal tas – nærmest i ett kjør!

Innimellom er godt å treffe familie, venner eller “bloggvenner” uten å tenke på at treffet skal resultere i blogginnlegg, eller annen form for “dokumentasjon” på sosiale medier.

Sånn har jeg det med Frodithen.

Sjøl om vi ofte deler bilder/innlegg etter at vi har møttes, så er det slett ikke alltid !

 

Den siste uka har jeg vært mye alene. Dessuten har jeg ferie.

Da har ikke skrivinga mi gått på bekostning av samværet med andre.

I stedet har det vært en fin avkobling/beskjeftigelse for min egen del.

 

 

“Smugbloggeren” har blitt tatt på fersken av sjølutløseren…

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg føler også jeg har et litt mer avslappet forhold til det nå. Jeg rekker som regel å legge ut litt innlegg på tur, bilder og sånn. Og gjør det gjerne da 🙂 men i vår, med mye på jobb har jeg ikke alltid hatt tid. Og det har vært veldig greit. 🙂 Kan la det være noen dager, selv om det ikke blir SÅ ofte.. 🙂 Gleder meg til vi treffes igjen :.-)

    2. De innleggene jeg lager, deler jeg på fjesboka. Men det har vært mye rykk og napp i det siste. Har blitt involvert i en del andre skriverier. Historier i det selskapet jeg jobbet i. Så bloggen blir ikke akkurat prioritert… 🙂 Lykke til 🙂

    3. Jeg blogger litt i røkk og napp, kan en vel si. Noen ganger kan jeg legge ut flere dager på rad, andre ganger blir det lange pauser og litt nå og da. Kan vel ikke si at blogginga har tatt av for min del. Er innom og leser litt andre blogger, men litt sløv med å legge igjen kommentarer etter hvert også. Fortsatt riktig god sommer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg