Møte med Herlige Anne Merethe – og en Nymotens Kaffe-automat!

 

Anne-Merethe er ei trivelig dame som jeg ble kjent med for noen år siden, da vi begge var elever ved Agape -instituttet.

Helt siden jeg flyttet til Oslo, har jeg hatt lyst til å treffe henne igjen.

I dag fikk vi det endelig til!

 

Anne Merethes blide, varme vesen…

…lyser opp hele resepsjonen i Naf sine splitter nye lokale her i Oslo!

Jeg besøkte henne i lunsjen.

Rett ved resepsjonen i Naf – bygget finner du ei trivelig kantine!

Om du er gjest, kan du kjøpe deg en nydelig lunsj (Nærmest middag om du vil) for kun kr 59,-

 

Tida fløy bare så altfor fort i godt selskap! Det er så godt å møte en “likesinnet” – som man BÅDE kan tøyse og tulle med…og snakke om litt “dypere” ting sammen med!

Det at vi begge har gått på Agape – instituttet, bidrar også til at vi har en “felles arena”!

En følelse av “Flyt”… 

Helt på bølgelengde – uten dermed å være enige om “alt”!

Anne-Merethe er klok, tolerant, varm og god tvers i gjennom.

Ikke på en sånn “Pusedikkedikk”- måte, men på en likefrem, og oppriktig måte!

(Ho til venstre øver IHERDIG på å SMILE på bilder!)

 

Jeg er ingen typisk “Duppeditt-Dame”…men jeg fant noe veldig spennende i resepsjonen:

Veldig fascinerende faktisk!

 

Anne Merethe observerte min henrykkelse…

…og hadde selvfølgelig full forståelse:

“Du må bare prøve en gang til, Kari!”

Så da ble det “En dobbel macchiato” på meg!!

 

Har du sett…!!!

 

Jeg fikk en gave av Anne Merethe:

Ei lita, fargerik veske!

HELT etter min smak!!

Nøkkelpung eller sminkepung –  det er fritt valg!!

 

 

 

14 kommentarer
    1. Dere lyser opp begge to det er i alle fall sikkert 😀 Elsker kaffemaskiner men greit at noen gjør det først sånn at jeg skjønner hvordan det skal gjøres. Så kos å treffe noen man føler seg sånn godt på bølgelengde med 😀 Herrrlig <3 kos deg og stor god klæm <3

    2. Så artig 😀 Nå begynner du å få en flott vennegjeng i Oslobyen 🙂 Nå er det vel ikke lenge før Oslo-sjargongen skinner gjennom 😀

    3. Den vesken var DEG 🙂 Det står liksom Karidansen skrevet på den 🙂 Så koselig dame, og så flotte jenter sammen. Du smiler jo som bare det 🙂 Trenger ikke mye mer øving til nå 😀 Kos deg med kvelden <3

    4. Det var billigmiddag gitt, eller lunsj! Så bra du er bevisst å smile da. Jeg gjør det som oftest alltid på bilder, om det er nå her på blogg eller ellers. Det er blitt en greie etter fylte 50, ellers ser jeg så bisk ut…:)

      1. Du har jo et vakkert smil også! Ja, når vi blir eldre, så henger munnvikene gjerne mer nedover. Da ser vi sure ut om vi er veldig alvorlige! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg