Møte med en ekte Lady!

 

Her sitter jeg på bussen…

Forventningsfull…

 

Jeg hadde så vidt hilst på henne før…

Det var i januar, rett etter at hun og bandet hadde holdt konsert på Grünerløkka.

Den gangen var det veldig mange mennesker, og mye støy der, så det ble bare til at vi vekslet noen få ord.

 

Frodithen var den som introduserte meg for denne Ladyen.

Hun kaller henne for “Søs”. 

 

Du har sikkert skjønt hvem jeg skulle møte?

 

Lady August selvfølgelig!

 

Hovedgrunnen til at vi skulle møtes var jo at vi hadde lyst til å bli litt mer kjent.

 

Men…det var en annen grunn også!

 

Ladyen er jo en allsidig kunstner.

De fleste som har lest bloggen hennes er vel klar over det!?

Hun maler og tegner…

…har en helt særegen og sjarmerende strek!

 

Jeg har tre av “krusedullene” hennes. Disse har jeg vist på bloggen tidligere.

Her er en av dem…

 

“Krusedullene” fikk rammer rett før jeg flyttet hit, men nå har jeg ikke oversikt over hvilken av flytte-eskene de befinner seg i.

(Jeg flyttet jo nå på onsdag, så her er det fortsatt mye å pakke ut!)

 

Denne gangen hadde jeg bestilt to av de herlige frokostsettene hennes!

Det koster ganske mye å frakte dem pr post! Det ble faktisk mye rimeligere for meg å møte henne i Drøbak.

Dessuten: Mye hyggeligere!!

 

Lady August er akkurat så morsom, koselig og varm som hun virker på bloggen sin!

Hun er rett og slett ei sånn dame som jeg fikk følelsen av å ha kjent veldig lenge…

…sjøl om jeg bare så vidt hadde møtt henne en gang før!

 

I videoen under viser jeg fram settene jeg har kjøpt! De er så fine! Kopper og asjetter har en perfekt utforming og er akkurat passe store…

…OG sist men ikke minst:

Dekoren er helt herlig!

 

 

Lady August har en nettside på facebook.

Der kan du se både frokostsettene og noe av den andre kunsten hun selger.

Nettsiden finner du HER.

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg