Morgenmøte med Wim – et skikkelig Energi-boozt!

 

Det var Lady August som først gjorde meg oppmerksom på denne mannen.

Hun har jobbet målbevisst for å få en bedre helse.

Ved å våge gå nye veier, har hun oppnådd veldig mye.

 

Her en link til bloggen hennes:

I dette innlegget handler det ikke direkte om helse, men det viser jo hvor humoristisk og kreativ den dama er!!

 

Nylig leste jeg om en mann som har gått sine egne veier når det gjelder diabetes.

Blant annet fortalte han at pustemetoden til Wim Hof hadde bidratt til at helsa hans hadde blitt bedre.

 

Det var da jeg kom på at jeg måtte prøve pustemetoden til Wim.

Omtrent slik ser det ut når jeg hører på de 11 minuttene videoen tar. 

 

Etterpå føler jeg meg fantastisk lett i kroppen.

Påfølgende styrketrening og yoga går som en lek!

 

I dag våknet jeg klokka fem, og fikk ikke sove igjen.

Da fant jeg ut at det var like greit å stå opp. 

Egentlig var det veldig lurt!

Plutselig hadde nemlig murmeldyret et par timer mer til rådighet for å få gjort å noe fornuftig.

(Å sove er fornuftig, men når man har sovet i fem timer, så får det bare holde.

I alle fall så lenge man til vanlig pleier å kunne å sove sju-åtte timer.)

 

Om du ikke har prøvd dette, så anbefaler jeg deg det virkelig.

Hvis du sliter veldig med helsa, og blir skikkelig uvel, så må du sjølsagt ta det pent.

 

Jeg tar ikke ansvaret hvis du besvimer underveis…

…og slår på deg en hjernerystelse…

…bare så det er sagt!

 

Farlig tror jeg uansett ikke at det er.

Ingen klarer jo å holde pusten til de dør av det.

I alle fall ikke hvis de har tilgang til å begynne å puste igjen!

 

 

 

Wim virker som en spennende fyr…

…så det er fint å starte dagen med ham! 😉

 

 

5 kommentarer
    1. Ja, yoga er virkelig en fin treningsform: Jeg bruker kundalini-yoga. Det er en rolig form for yoga, som går mye på det å tøye ut og bli mjukere. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg