Mobilt stativ med mange muligheter…

 

Jeg har kjøpt stativ til mobilen i dag.

Nå slipper jeg derfor å bruke dobbeltsidig tape for å feste mobilen til en flate når jeg skal gjøre filmopptak.

Stativet har “ledd” som gjør at bena kan festes til underlaget på ulike måter.

Jeg får ikke brukt redigeringsprogrammet som jeg har lært meg når jeg laster opp på YouTube.  Derfor må det bare bli litt “rart” i begynnelsen og slutten av filmen. Neste trinn blir å lære seg å redigere ved hjelp av redigeringsprogrammet som er på You Tube.

Eventuelt kan jeg prøve å redigere opptaket på mobilen før jeg legger filmen inn på pcen .

Jeg har aldri prøvd å redigere film på mobilen, men det går sikkert an!

 

4 kommentarer
    1. Vettu, jeg syns du er skikkelig tøff. Du prøver og går for nye ting i ett sett. Spesielt syns jeg det å flytte, etter mange landlige år, er kjempe.
      Her sliter jeg bare med alt som skjer på bloggfronten, skjønner nesten ikke hvordan jeg skal kommentere hos folk. Blir helt sliten i hodet av alt jeg må spekulere på…. Men så tenker jeg at akkurat NÅ er det slik, i morgen vil det være annerledes. Jeg sitter faktisk igjen på den gamle plattforma ennå.
      Lykke til med filmsnuttene. Syns de er veldig behagelige og informative :))).

      1. Tusen takk! Jeg stortrives i Oslo og utvider stadig både horisont og nettverk! Det går seg til etter hvert med bloggen også! Vi får bare ta litt av gangen – prøve og feile. Jeg har hatt Frodith foran meg i løypa, så jeg får litt veiledning av henne! Velkommen etter når det blir din tur til å havne på “flyttelasset”! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg