Min lille Alveprinsesse er blitt omkranset av Sommerfugler!

 

Her er hun!

 

Jeg har jo skrevet litt om vindufolie-dillaen min tidligere.

Både det ene stuevinduet, soveromsvinduet, speilene på badet og salongbordet har fått “New Look” ved hjelp av folie. Det er både funksjonelt og fint!

Nå var det altså Alveprinsessens tur til å stifte bekjentskap med folien.

 

Det er ikke moro å tørke støv!

På klare glassflater og speil (som det er på bordet der alveprinsessen og hennes hoff befinner seg ) synes jo støvet som bare Rakker’n.

To dager etter støvtørking…

…er det fullt av støv igjen.

Støvet er jo der fortsatt…

…men nå synes det ikke så godt.

 

I tillegg ble det dekorativt, synes jeg!

 

4 kommentarer
    1. Så lurt 🙂 Ja, man får fort støv i huset i byen. Verre enn andre steder tror jeg. Og da gjelder det å finne noe som “skjuler” det 😀 he-he. Fin alv 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg