Med høydeskrekk i høyde med trekronene…

 

Det er flott å ha utsikt…

Det gir en følelse av å ha luft under vingene.

En annen ting er at det ofte innebærer at man får inn en del lys.

 

Slik har jeg det nå.

Mange vinduer bidrar også til at inntrykket i stua er lyst og luftig.

 

Så har jeg en fin balkong, der jeg kan sitte og kose meg i sommerhalvåret.

 

 

Det eneste som er litt dumt…

…er at jeg har skikkelig høydeskrekk!

Jeg får sug i magen bare av å kikke over kanten på rekkverket langs balkongen…

 

 

Da Frodithen var her i går, ristet hun litt på hodet av meg:

“Hvis du skal falle ned her, så må du jo gå inn for det! Det er jo høyt rekkverk, jo!”

 

 

Med fornuften så innser jeg selvfølgelig at hun har rett!

Så er det jo slik da, at fornuft og følelser langt fra alltid er helt samstemte.

 

 

Jeg vet rett og slett ikke om jeg kan ha planter i verandakassa til våren.

 

Men det bør kanskje være et mål…

..å bli så tøff at jeg tør å plante noe oppi der?

 

Henge ut balkongflagget på 17. mai, det skal jeg i alle fall klare!

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg