Med Erna på ryggen…?

 

Da mor og jeg nylig snakket i telefonen, fortalte hun følgende:

Hun hadde hørt på nyhetene at det var en mann…

…som var så begeistret for den svenske epidemiologen Anders Tegnell…

…at han hadde tatovert et bilde av ham på armen sin…

 

Dette syntes mor var temmelig sprøtt.

Hun er for øvrig veldig lite begeistret for tattiser…

…og skjønner virkelig ikke hvorfor folk må finne på slikt…

…tull!

 

Og…

…så klarte jeg ikke helt å dy meg da:

“Mor, je har tatovert a’ Erna Solberg over det mæste tå ryggtavla!!”

 

Stillhet i to sekunder…

“Det har du itte stor nok ryggtavle tel!”

“Jammen je har itte tattovert hele a’ Erna da!”

 

Stillhet i ett sekund…

“Pøh…skar du først juge…

…så får du jammen finna på noe anna!”

 

Slik hadde det kanskje sett ut dersom jeg virkelig hadde gjort det…??

 

Eller…jeg ville nok ikke ha betalt for elendige tegneferdigheter…

 

Tatovører bruker vel ikke paint…?

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg