Margrethe: Økonomiforenkler med teknisk innsikt.

 

Margrethe Otto Skar er en av kvinnene som jeg har blitt kjent med via “Female Leadership” hos Fay Skandsen.

 

Margrethe har mye av egenskaper som jeg har lite av.

Blant annet er hun veldig strukturert og målrettet.

I tillegg er hun utstyrt med tålmodighet og teknisk innsikt.

Margrethe møter deg med et rolig vesen… og med vennlighet.

Samtidig er hun rett på sak. Her er det ikke noe fjas og tull!

(Men humoristisk sans er hun så absolutt i besittelse av!)

 

Jeg var nylig på besøk hos henne for å få litt veiledning og hjelp til noen av de tekniske problemene jeg sliter med.

Det handlet både om dette med alt det nye på bloggen(!)…

…og om en del andre tekniske ting jeg har blitt oppgitt over ikke å få til!

 

Hvorfor bruke masse tid på å bli sint og frustrert over egne begrensinger…

…når hjelpen er en sms unna?

 

Det er det som er så fint med å ha et godt kvinne – nettverk.  Når man står fast, kan man kontakte en “Knutemor-medsøster”.

 

Margrethe har utviklet et konsept som hun har kalt :

“Fra frykt til glede i din økonomi”.

 

I en periode av livet opplevde Margrethe at hun hadde veldig mye frykt vedrørende økonomien.

Det er gjerne når man er i en slik situasjon…

…at de gode ideene unnfanges!

 

Jeg deltok på et gratis webinar med henne for en stund siden. Det ga mersmak!

Margrethe brenner for dette! Hun formidler budskapet på en lettfattelig og interessant måte. Mange har fått god hjelp av henne og hennes økonomiveiledning. Hun dømmer ingen, og vet hvilke knapper hun skal trykke på for at folk skal få “guts” til å ta tak i problemene.

Jobben må man uansett gjøre sjøl, men det blir så mye enklere når man har en gjennomprøvd oppskrift å forholde seg til.

Jeg skal melde meg på nettkurset Margrethe setter opp etter jul!

Det ser jeg på som en god og nyttig investering!

 

Lyst til å få vite litt mer om kurset til Margrethe?

Da kan du klikke HER

 

 

(Innlegget er ikke sponset.)

 

13 kommentarer
    1. Hun høres veldig fornuftig ut hun Margrethe 🙂 Og ja, det er utrolig fint å ha et nettverk hvor man kan ty til hjelp ved forskjellige behov. Der har du jammen vært god, som har fått deg et sånt gunstig nettverk av gode og dyktige mennesker.

      Ting på bloggen her er fortsatt litt forvirrende, men jeg tenker jeg skal få ting til litt etterhvert 🙂 Sakte men sikkert 🙂

      1. Ja, godt å kjenne noen som kan noe man sjøl sliter med! Alt det nye rundt bloggen må vi bare finne ut av etter hvert. Jeg må i alle fall ta litt av gangen for å unngå totalkaos i hodet. 🙂

    2. Kjekt med litt hjelp noen ganger ja.. 🙂 Jeg prøver meg litt frem, mye finner jeg ut på egenhånd og noen ting venter jeg med til gutta kommer innom så får jeg hjelp av dem..:)) Dama ser jo hyggelig ut også..dyktig og hyggelig er jo en fin kombinasjon 🙂 Håper du koser deg med førjulstiden <3

    3. Du imponerer med det kontaktnettet du har etablert 😀 Jeg er dummere på den måten.. står og stanger i veggen så hårtufsene fyker, og satser på at det blir hull til slutt 😀 😛 men vi får se hvordan det går.. God helg 😀

      1. Du gir deg vel ikke så lett…
        …om jeg kjenner deg rett?

        Jeg har vekslet mellom å ville kutte ut hele blogginga, til å tenke :”Dette er jo bare morsomt og inspirerende!”Å blogge tar mye tid – i alle fall hvis en skal legge ut innlegg nesten hver dag. Så må en finne ut om en synes at det er verdt å bruke så mye tid på en aktivitet som ikke bringer noe inn i form av økonomisk gevinst. Jeg må i hvert fall for alvor begynne å tenke på den biten med økonomi – altså komme i gang med prosjekter som jeg kan tjene penger på. 🙂

    4. Kvinnenettverk, det høres svært Ok ut. Veldig fint å kunne få hjelp der en sjøl er begrensa. Som jeg har kommentert tidligere, spennende rundt deg og det du går inn i.
      Økonomi er viktig å ha oversikt over. Men tror at når folk sliter, energien er borte, er det mange som kan komme i en negativ spiral. Når en tar tak har en mobilisert noe overskudd.
      Dama så i hvert fall riktig trygg og trivelig ut :))).

    5. Det er hun. En må godta at en ikke er ekspert på alt, og utveksle tjenester! Jeg er i en forberedelsesfase, og har en del å ta tak i. Jeg synes det er mye lettere å komme i gang med prosjekter når et nytt år begynner og det går mot lysere tider igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg