“Lyst til å være sosial i dag også?”

 

Jeg sov helt til klokka åtte i dag!

Da jeg sjekket telefonen,

så jeg at det hadde kommet melding fra Frodithen:

 

En invitasjon til flere fotosprell…

…eller noe annet.

 

I dag tok vi en tur til De skrå bredder.

Nærmere bestemt til Operataket.

 

 

Klar ferdig gå – fotoshoot!

 

 

 

Jeg hadde med frakken som jeg ikke har brukt på noen år.

Den var såpass dyr at jeg nesten ikke tør å bruke den.

 

Ja visst; helt idiotisk.

Hva er vitsen med å kjøpe seg et plagg

man er så redd for å ødelegge,

at det bare blir hengende i skapet?

 

På hjemturen snakket vi forresten litt om det å komme ut av “Korona-skapet”.

Jeg har skjerpet meg, og krøpet ut av det!

 

Som jeg har nevnt før, var jeg i ferd med å bli en erke-eremitt.

 

Nå er jeg på bedringens vei, og det føles godt…

…og veldig riktig.

Sjøl om jeg nok kan kalle meg “introvert”,

så er ikke denne nokså sky (og sære siden ved meg)

noe som bør få lov til å ta helt overhånd!

 

I alle fall ikke når det ikke er absolutt nødvendig!

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg