Lur julegave

 

Små og store “opplevelser” kan være fine julegaver.

 

En av julegavene fra Frodithen var dette:

 

Vi hadde egentlig tenkt oss til et av Kaffebrenneriene nede i sentrum i går.

Men… da jeg ruslet nedover for å møte Frodithen,

så jeg at det hadde dukket opp en ny kafé.

 

Fra utsiden så den veldig tiltalende ut.

Da vi møttes, foreslo jeg derfor at vi kunne ta en tur for å se hva dette var. 

 

Det viste seg å være et godt valg på flere måter.

Nydelig kaldgrøt med kokosyoghurt, sitron og sesamtahini

På dette stedet var det vegansk og glutenfritt som gjaldt.

 

Maten var rimelig. (39,- for denne porsjonen).

Betjeningen var veldig hyggelig.

Lokalene var smakfulle, rene og innbydende.

 

Se så fint toalett!

“Plante-vegg var det jammen også der inne.

(Det heter noe annet, men jeg husker ikke hva.)

 

Dette fristet til gjentagelse!

 

Jeg har fortsatt igjen to “klipp” på gavekortet mitt… 😉

 

For den som lurer:

Stedet heter “Cultivate”,

og ligger i nærheten av Olav Ryes plass på Grünerløkka.

 

I følge betjeningen skal kjeden snart utvide,

slik at det blir flere kaféer av denne typen her i Oslo.

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg