Lun Luksus på en Lørdagskveld

 

Det er ikke ofte det er så kaldt som dette…

 

… her i Oslo.

 

Når det er -10,4 ute og 19,5 inne…

da er det på tide å lage det litt lunt og koselig for seg sjøl!

 

 

 

Varme i peisen og mjuk saccosekk å krype ned i…

Ullpledd har jeg også!

 

Jeg bestilte varer hos kolonial.no i dag.

Da passet jeg på å handle inn noen pakker med “peiskubber”.

Jeg kvier meg for å kjøpe disse pakkene med fire stk i butikken.

Armene mine er lange nok fra før, så jeg vil helst slippe å gå en kilometer med slikt på slep.

Jobben med å bære disse “blyloddene” opp i tredje etasje…

…kan de unge, spreke sjåførene som jobber i kolonial.no gjøre!

 

I kveld har jeg virkelig flottet meg:

To peiskubber på en gang, gir god varme til et frossent fruentimmer!

Det koster jo noen kroner, men den luksusen unner jeg meg når jeg sitter her alene og fryser!

 

(Innlegget er ikke sponset!)  

 

 

4 kommentarer
    1. Ja, man må ha det varmt inne. Vi sprengfyrer med en gammel oljeradiator vi har hatt i flere år. Bare panelovner fungerer ikke nå.. 😮

      1. Jeg har en liten vifteovn ved sofaen som jeg pleier å “spe på med” når det blir mer enn noen få minusgrader. Likevel foretrekker jeg litt kulde framfor regn, regn og atter regn. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg