Livsforlengende Latter!

 

Når humøret er labert, avspeiles det gjerne i fjeset. Om jeg er trist, synes det både i øynene og rundt munnen. 

Så kan jeg “lure” meg sjøl litt ved å dra munnvikene oppover.

Det er slett ikke alltid så enkelt…

…men hvis det labre humøret ikke skyldes at det har skjedd noe veldig trist eller alvorlig, så er det faktisk ganske effektivt “å dra seg sjøl opp etter munnvikene”!

 

 

I det siste har jeg gjort yogaøvelser hver dag, og det er ingen tvil om at både kropp og sinn har nytte av det!

Jeg har ei veldig fin bok med mange gode tips om både trening, kosthold og meditasjon:

Her skriver forfatteren litt om hvor viktig det er å le!!

 

Det er ikke så vanskelig å slå opp latterdøra:

I videoen under demonstrerer jeg litt!

 

 

3 kommentarer
    1. Et smil gjør i allefall ikke dagen noe dårligere.. Jeg smiler ofte både når jeg er glad og når jeg har dårlige dager.. Ler ikke så ofte..men begynner jeg først å le er det vanskelig å stoppe igjen..og det kjennes godt.. Fine deg i rosa med smil <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg