Litt sånn Kjerringkjole nederst…

 

Det var Frodithen som sa det…

…da vi sto utenfor en butikk hun nylig hadde vært inne i for å prøve en kjole.

 

Jeg ble sjølsagt nysgjerrig…

Her er kjolen…

 

Frodithen: “Jeg kan godt prøve den igjen, så du får se!”

 

Frodithen ser litt betenkt ut…mens jeg smiler og fotograferer…

 

veldigkjerring” synes jeg ikke Frodithen ble i denne kjolen.

Som kjent så er det jo slik at “Alt kler den Smukke”.

Fargene var veldig fine til henne…

Men… jeg var enig i at kjolen ikke var helt optimal…

Det bør jo en kjole være hvis man først skal kjøpe.

I alle fall når man har ganske mange kjoler i skapet fra før…

Dessuten er jo en sånn kjole alltid finere uten langbukse under…

 

Midt under fotoseansen kom det ei veldig hyggelig, ung ekspeditrise…

Hun kom med noen velmente råd og tips vedrørende kjolen.

Jeg fikk nesten dårlig samvittighet…

…og følte meg litt beklemt

fordi jeg hadde stått der og knipset bilder av “kjerringkjolen”.

 

Jeg kunne jo ikke godt si:

“Nei, her er det ikke snakk om noe kjolekjøp.

Det var bare jeg som ville ha noen bilder

av en litt sånn kjerring-aktig kjole til bloggen min…”

 

 

8 kommentarer
    1. Frodith var fin og kjolen var fin, men enig at kanskje ikke helt optimal. Litt sommerfugl. Og det kan nå hende at i stedet for intet kjøp, blir det mange kjøp etter innlegget ditt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg