Litt rart og flaut å se seg sjøl på scena…

 

Mannen til den ene nissekusinen min filmet under den andre standup-opptredenen min.

Nå har jeg fått filmen. Jeg har ikke hele opptredenen, men ganske mye av den. Opptaket ble ganske bra, for han satt jo nesten helt fremst!

 

Jeg har lagd til en liten “snutt” som jeg tenkte å vise her på bloggen, men YouTube godtar ikke den redigerte utgaven.

Ikke vet jeg hva som er feil, men inntil jeg våger meg på å redigere videoer på YouTube, får det bare være.

Jeg vil ikke legge ut hele filmen, i tilfelle jeg bruker noe av det samme stoffet senere.

 

Det er rart og flaut å se seg sjøl i en slik setting, men jeg hører i alle fall hvor publikum ler! Slik sett er det en god læring i det!

 

I mangel av filmsnutt, legger jeg ut et stillbilde fra filmen:

Kjerringa står og skryter på seg en “hæljedeit” med en kar fra “Eksotiske Grünerløkka”!

 

 

5 kommentarer
    1. Hadde vært artig å sett filmen..men ser ut som du har positiv energi på bildet her..Og artig replikk..tror jeg hadde ledd..hehe..

    2. Utrolig flott måte å lære på. Var på engelskurs i Cambridge i sin tid. og da brukte læreren min videotak av meg når jeg holdt presentasjoner på engelsk. Gudbedre som man lærte av det 😀 Lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg