Like kul som John Lennon…?

 

Jeg møtte en dame på bussholdeplassen for noen dager siden.

Eller; det var i grunnen hun som møtte meg…

… altså kom bort til meg og begynte å snakke.

 

Akkurat som de to små gutta jeg nylig skrev om i dette innlegget:

Utilnærmelig dame i møte med to tillitsfulle gutter?

 

Det var damen på bussholdeplassen som sa det med John Lennon…

 

Ja, kanskje ikke akkurat at jeg var like kul som John Lennon da…

…men i alle fall at jeg hadde kule briller, som minnet litt om sånne som John Lennon brukte.

 

Det var ikke denne brillen jeg hadde på meg…

 

Det var denne:

Jeg synes kanskje ikke de minner så mye om brillene til John Lennon…?

 

Jeg har faktisk enda ett par progressive briller! (Ta to, betal for en, på Specsavers!)

Den brillen er nesten usynlig.

Minuset med den er at den er konstruert slik at håret mitt har en tendens til å surre seg rundt stengene. På den måten blir det mye jobb å få den av. Fordelen er jo at sitter godt, da!

Akkurat nå vet jeg ikke hvilken flytte-eske den brillen befinner seg i…

 

Dette er databrillen min.

 

Den fikk jeg dekket gjennom den forrige jobben jeg hadde.

Jeg måtte nemlig sitte med hodet bakoverbøyd for å klare å lese/skrive på pc når jeg brukte de progressive brillene mine.

Jeg måtte sjølsagt velge den rimeligste typen innfatning, men jeg synes ikke den er så verst.

En databrille er det jo ikke så nøye med, for den kan man ikke gå rundt med uansett.

Den duger bare på mellom ca  50-100 cm avstand!

 

 

Det finnes mange ulike skjebner…

Da vi kom inn på bussen, skjedde det noe…

Damen som kommenterte brillene mine, hadde det antagelig ikke så enkelt?

 

 

8 kommentarer
    1. får håpe den damen fant fram til dit hun skulle da,og ja det er hyggelig med fine komplimanger :=) det fikk jeg også for litt siden,da ei ukjent dame kom bort til meg ,bare for å si att jeg hadde så fin kofte på meg,er jo et vanlig mønster på koften,men fargevalget mitt er ikke vanlig så jeg ble glad jeg,vi burde bli flinkere alle å tørre å gi fine komplimanger.
      Håper du trives i din nye leilighet da :=) er du nermere frodith nå ?

    2. Jeg har masse briller nå, litt for få etuier tydeligvis 😀 Koselig med komplimenter. Skulle vært flinkere til å huske å gi. For mange ganger tenker man jo ting, men glemmer å si det..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg